Fruity Strawberry Heart

wtorek, 2 listopada 2010

krokiety z farszem pieczarkowym i serem


  Tak mnie dziś naszło na krokiety. W moim rodzinnym domu były robione niezbyt często, a jak już, to z mięsem. A moje ulubione zawsze byly z kapustą i grzybami:) Ale z racji tego, że nie posiadałam ani kapusty, ani grzybów, stwierdziłam że pieczarki, moja ukochana cebula i ser świetnie się nadadzą;) I tak powstał obiad z prawdziwego zdarzenia! Smaczny, szybki, no i estetyczny..:)


Składniki:

*1/2kg pieczarek

*2 małe cebulki

*ser gouda (plasterki)

*1 szklanka mleka

*2 szklanki mąki

*2 jajka

*sól,pieprz

*bułka tarta


Sposób przygotowania:


1.Pieczarki i cebulę drobno pokroić i podsmażyć na maśle. Doprawić solą i pieprzem.

2.Mąkę, mleko, jajka, i szczyptę soli zmieszać mikserem.

3.Upiec naleśniki, powinny być w miarę cienkie, lepiej zawija się w nie farsz.

4.Na naleśnik nałożyć ser i farsz, zawinąć.

5.Obtoczyć krokiety w jajku i bułce tartej, smażyć na małym ogniu do zarumienienia panierki.


  Smacznego;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz